actividades, 2ºprazo, reunión e documentación
DEPARTAMENTO
DE TECNOLOXÍA. ACTIVIDADE EXTRAESCOLAR.
Profesor
: Javier Villaverde.
Data:
11 DE XANEIRO 2018.
Nota
para as familias dos alumnos de 2º de ESO para:
1:
PECHAR A LISTA DE PARTICIPANTES E REUNIÓN PARA O XOVES DÍA 17 DE
XANEIRO.
2:
informe de actividades.
3:
Solicitude documentación obrigatoria.
1:
Reunión:
Día
17 de Xaneiro 2018.
Hora: 20:30 h.
Hora: 20:30 h.
Lugar
: Salón de actos do Instituto.
Ola,
logo chega a data da viaxe, prevista para o 13 de marzo. Faltan
algunhas xestións importantes e pagar os seguintes prazos. Se vos
parece o 2º pago será en Viaxes Eroski, tamén de 110€ e
na semana do 21 ó 25 de xaneiro. Pago preferente con tarxeta.
Non somos mais que 40 participantes e estamos xestionando ca axencia
o lote final de servizos durante a viaxe para axustarnos o
presuposto.
2º
plazo : 110 €. ( total coste por alumno 330€).
2:
Xa temos
pechada a primeira actividade de Venta de produtos navideños. Como
resultado da venta de 865 artículos entramos nunha lista de
agasallos de 865 puntos. A idea é facer rifas e sortear directamente
entre os alumnos do Instituto os agasallos solicitados. Dado que a
día de hoxe estamos por baixo dos 45 participantes vamos a solicitar
os agasallos e facer un sorteo de UNHA CÁMARA REFLEX NIKON D3200
e un radio CD con Mp3 con 999 papeletas de 1,5€
que se venderán exclusivamente dentro do Instituto, durante
os recreos. Os ingresos serán para a actividade senón chegamos a
42-43 participantes, doutra maneira os ingresos serían para cada
alumno como estaba previsto. Na reunión vos contamos os detalles.
Hai 8
alumnos que venderon 29 caixas ou mais. A eles lles regalaremos
algunhas papeletas para eles(10%) por ter aportado unha boa parte do vendido.
Estamos a
repartir os Talonarios de 50 Rifas de 1€ de Sorteo de Unha
semana no Caribe e Unha semana en Costa Daurada de agasallo
de Viaxes Eroski. Só se lle entregan ós que pagaron o primeiro
prazo.
Tamén
temos que pechar a venta dunha última rifa. Acordamos traer de
Toulouse unha caixa de productos da comarca
(Marca Busquets) e facer 999 papeletas. Tocará a 25 papeletas
de 1,5 € e un premio de 120-150€. Venta voluntaria, con coste por
talonario de 4€.
3:
É
importante iniciar o proceso de solicitude de autorizacións para
saída ó extranxeiro e a cobertura sanitaria.
Antes
do 30 de febreiro deberiamos ter confirmación no
Instituto de que dispoñedes de dous documentos. Deixaremos copias na
Conserxería do Instituto:
1 -
Autorización para saída ó estranxeiro.
2 -
Tarxeta sanitaria europea.
3 –
Autorización de participación na actividade para ó Instituto.
Explícovos
como se tramitan. Lembrade:
1 –
Saída ó estranxeiro acompañado. Na páxina web indicada
e haberá copia na Conserxería do centro:
Tedes que
cubrir un documento de autorización e ir ó
Cuartel da Garda Civil de A Guarda. En
principio é valido para 30 días dende a expedición, polo que
habería que facelo a partires do 20 de febreiro, consultade.
Firmarán os dous proxenitores e hai que levar Libro de familia e
DNIs. Debedes entregar o orixinal na conserxería do Instituto.
Os datos
dos profesores acompañentes son:
Javier
Villaverde Vayá 35311761. José manuel Gómez Campos 34934888.
Rosalina Domínguez Muíños 35301038.
2 - Na
web da Seguridade social xestiónase a autorización de atención
médica no estranxeiro:
Hai que
encher un formulario e vos envían a casa en 15 días a Tarxeta
Sanitaria Europea, que autoriza a atención nos centros de
asistencia públicos en Francia. Entregaredes fotocopia da tarxeta cando vos chegue.
3 -
Teremos para o xoves 17 a autorización de participación na
viaxe, se alguén non pode vir á reunión deberá pasar
antes do 30 de febreiro polo Instituto para firmala.
A
asistencia á reunión do xoves é importante, se algúnha familia
non pode estar rógovos que contactedes e deleguedes en algunha outra
persoa que sí asista, para ter no instituto confirmación de que vos
chega toda a información.
Un saúdo:
Javier Villaverde Vayá.
Esta
mesma info está en :
https://asangrinatoulouse1819.blogspot.com/
Comentarios
Publicar un comentario